Blog o najlepszym na świecie zespole TOKIO HOTEL!! Blog mit TOKIO HOTEL - am besten Band an der Welt!!:* TH 4ever!!
sobota, 16 grudnia 2006
Bravo PL, Popcorn DE

1. Bravo PL

wiec teraz już wszystko jest jasne- dlaczego TH nie byli na gali Jetix! Tokio Hotel wybrali Paryż, a nie Warszawe. Pojechali tam żeby wystąpic w jednym z programów telewizyjnych...Ale chyba możemy im to wybaczyć - odrobią to 5.04.07! xD

Jest rówież artykół o Tomie xD  co Tom nosi w torbie i z czym sie nie rozstaj xD 

2. W Popcornie DE

  • jest o nich arykół,
  • plakat,
  • kalendarz
  • papier do pakowania prezentów xD 

Tą gazetke możecie juz kupić w Empiku :)

3. kilka Fot

 <<- to foto jest geil xD

   << zauważyliście że Georg nosi zawsze ten sam naszyjnik?xD

 

środa, 13 grudnia 2006
Tokio Hotel w POLSCE??!!

1. TH piszą na swojej oficjalej stronie (www.tokiohotel.de) :

  • tytył nowego singla: Tokio Hotel "Uber`s Ende der Welt" (Do końca świata), w sprzedaży będzie: 26.01.07
  • tytuł nowego albumu: Tokio Hotel "Zimmer 483" (pokój 483)
  • Europatour: Tokio Hotel "483 Tour, Tourstart: 16.03.07
Wtstąpią po 2 razy we Francji i w Czechach! eh..a u nas tylko jeden raz...ale dobre i to xD w końcu do nas przyjadą ;-)!!!!

2. TOKIO HOTEL W POLSCE??!!

Tak!! Koncert !! Koncert odbędzie się 5 kwietnia 2007r. na warszawskim torważe .

Miejsca siedzące: 99 zł

Miejsca stojące: 120 zł

Miejsca dla Vipów: 220 zł

Jeszcze tylko rozkład miejsc:

tu można zamówić bilry (trzeba wypelnić formularz)  >>KLIK<<

No to Fani TH!! W końcu marzenia się spełniają xD xD

wtorek, 12 grudnia 2006
Filmiki / Koncert charytatywny & dalsze plany!

1. Spodobały mi się te filmiki:

TH bei RTL Exclusiv - 28.03.2006 - przygotowania do Rette mich xD

z Gustavem i całym TH bei RTL - 14.09.2006

Tokio Hotel bei RTL - koncety...

TH na Eins Live Korone 2006 - to tu jak się spóźnili xD

Tokio Hotel na Eins Live Korone 2006 - tu odbierają nagrodę

TH, Gustav i Georg w wyścigach w Norynbergii - a ja moglam tam być eh...

Jeszcze dzisiaj dodam do tej notki filmiki ;-)

 

2. Pamietajcie zaglądajcie do KATEGORII bo tam co jakiś czas dodoaje nowe rzeczy ;)

 

3. Fotka z koncertu charytatywnego:

TH wystawili na licytację gitare ze swoimi autografami. Pieniądze z licytacji zostaną przeznaczone dla biednych dzieci!

 

4. Dalsze plany TH:

Styczeń 2007: DVD "Schrei Live" i "Leb` die Sekunde" we Francji

Mazrec 2007: Nowy Album TH wychodzi w: Niemczech, Czechach, Francji, Szwajcarii, Austrii, Holandii i Polsce!! Nie wiem jak Wy, ale ja już zbieram kase xD

Kwiecień 2007: Turnee po Francji (znowu :/)

w wiosne 2007: Turnee po wschodniej Europie!!

w lato 2007: Nowy album "Scream" wychodzi w Anglii i w USA !!!

 

5. Radze wam zobaczyć do Kategorii "TH in TV", bo jest nowa i pewnie ważna data dla was!

 

poniedziałek, 11 grudnia 2006
Tokio Hotel - 10.12.06 (program: Menschen, Bilder, Emotionen)

1. Dzisiaj mam dla was jeden filmik z wczorajszego programu na RTL ;) Bill i Tom zostali zaproszeni do programu "Menschen, Bilder, Emotionen". Wypadli świetnie, a publiczność nie dała im dojść do głosu ;)

>>>TU<<< możecie go oglądnąć!

i Foty z programu:

      

2.w notkach nie będzie dużo fot, bo są na to przeznaczone specjalne kategorie-zapraszam do kategorii ;)

 

niedziela, 10 grudnia 2006
Kolejna nominacja - ulubiona nastoletnia gwiazda

1.Codzienna niemiecka gazeta BILD, na swojej stronie ogłosiła konkurs na najbardziej lubianą nastoletnią gwiazdę. Nominowani są: 

  • Rihanna
  • Bill
  • Fabi (Killerpilze)
  • Lafee
  • Richie (US5)
  • Liza Li

Zagłosujcie na swoją ulubioną gwiazdę! Narazie wygrywa Rihanna, zaraz po niej jest Bill! ;-)

>>TU<< możecie głosować na swoją ulubioną nastoletnią gwiazdę!  A tak wygląda foto Billa na stronie nominacji:

Bill Kaulitz

2. ZAPRASZAM DO WPISYWANIA SIĘ DO FANCLUBU >>Wpisz się<<

1 , 2 , 3 , 4 , 5